Известие

Collapse
No announcement yet.

Измервателни уреди?Монтаж?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Измервателни уреди?Монтаж?

    Здравейте Колеги,
    прехвърча ми една мисъл за монтаж на измервателни уреди а именно : Уред - Бедна богата смес,Температура на маслото,Налягане на маслото.Поствам и примерна снимка (предполагам знаете за какво говоря).И питането ми е следното (моля и ФЕРАРИСТ да се изкаже-мисля че той беше монтирал):сложен ли е монтажа на тези уреди???Всмисъл те вървят с всички необходими принадлежности за монтаж,но как се свързват???Примерно уреда за налягане на маслото-има си допълнително предвидено място за датчика или трябва да се преработва нещо???С една дума - "филма" сложен ли е или е с ясен край

    Предварително благодаря
    Attached Files

  • #2
    Не е сложно, гледам че си изброил 3 уреда - смес, темп на масло и налягане, а снимката е за два, ако трябва да сложиш само два, не слагай този за темп на маслото, не е особенно нужен, освен ако не пържиш яко колата.....
    Сензора за нал на масло е доста важен и спестява ядове - може да се забие на горната дупка на мас. помпа, макар че аз ще го махам оттам, щото ще го слагам на мястото на оригиналния датчик, чиято функция е да ти покаже кога си за основен ремонт вече - но е играчка ако не си правил реформи в двг отсек, плюс това трябва един преходник, щото мястото е шибано, и сензора бидейки по тумбест опира в блока......сензор за темп на масло мисля също може да се забие в долната дупка на мас помпа, аз уж за по точно отчитане го боднах в картера, ама не си струва да го дупчиш......уреда за сместа е само индикатор мисля, взима сигнал от ламбадата........
    Сложи уредите така че да ги виждаш, и си изгради навика да мяташ често по едно око.......Аз ги преместих на това място, в тая кола музика така или иначе няма да има.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      На каква кола ще го мотирваш е въпроса така ще е по лесно да ти дадем съвет колега.На 156 има две тапи пред масления филтър там се монтирва датчика за маслото.А този за бедна богата смес не мога да кажа къде се монтирва,може да прозвучи смешно ,но за пръв път чувам за такъв уред,може и да има,но аз не съм срещал в нито един каталог.И аз ще слагам уреди,но ампермер и налягане и температура на маслото.
      sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
        А този за бедна богата смес не мога да кажа къде се монтирва,може да прозвучи смешно ,но за пръв път чувам за такъв уред,може и да има,но аз не съм срещал в нито един каталог.
        Нещо такова....http://cgi.ebay.co.uk/UNIVERSAL-SMOK...item518ed7833f
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Аз за това казах че ще изглежда смешно,а имах предвид каталози който ги предоставят по магазините за аксесоари при нас в Плевен.Има ли смисъл от този уред защото по- принцип искам да сложа три и май това ще е третия.Благодаря предварително.
          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

          Comment


          • #6
            Не си монтирай уред "бедна/богата" смес.
            Повечето евтини товарят сигнала на ламбда сондата и вместо да ти върши работа, кара компа да запаметява грешки...
            Специално на ТС моторите (без модификации) не виждам смисъл от друг допълнителен уред освен налягане на маслото.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
              Не си монтирай уред "бедна/богата" смес.
              Повечето евтини товарят сигнала на ламбда сондата и вместо да ти върши работа, кара компа да запаметява грешки...
              Специално на ТС моторите (без модификации) не виждам смисъл от друг допълнителен уред освен налягане на маслото.
              Мерси колега за изчерпателния отговор.
              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                Не си монтирай уред "бедна/богата" смес.
                Повечето евтини товарят сигнала на ламбда сондата и вместо да ти върши работа, кара компа да запаметява грешки...
                Специално на ТС моторите (без модификации) не виждам смисъл от друг допълнителен уред освен налягане на маслото.
                Мда, няколко пъти ми казаха същото, и затова се въздържах да сложа.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  И аз имам питане на 155цата както знаете има уред за налягане на маслото. Къде се монтира фабрично, говориме за 16v TS.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    AFR уред на тази кола а и на която и да е друга само с широколентова ламбда и контролер! Обикновените уреди са пълен смях.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      http://alvanovo.snimka.bg/automobile...56744.12179089

                      според мен има нужда и от температура на маслото и от налягане
                      от температурата има нужда особено лятото, температурата понякога става доста висока, особено при включен климатик и скорост над 140

                      Comment


                      • #12
                        !!!

                        Да разбира се колата е Алфа 156 1.8 T.Spark бях забравил да напиша.Много благодаря за изчепателните отговори.Май ще си останат два уреда - налягане на маслото и евентуално.................все още се колебая.
                        Лек ден на всички

                        Comment


                        • #13
                          Наща 156-ца кат я взехме си имаше от предния собственик уреди.
                          Ето и линк:
                          http://vbox7.com/play:3dc0dad3 пусни на 4:13 мин.
                          Малко кофти е сложено,щото пепелника е блокиран.
                          Честно да ти кажа,редко ги гледам и според мен,ако не си много на зор,може и да ги пропуснеш.Това си е лично мое мнение,инак гъзарията си е не макс !
                          Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                          Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                          Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                          Comment


                          • #14
                            ако може да ползвам темата на колега
                            на мене ми остана да свържа 2-а уреда за темп. и налягане на малото на алфа 146 ама като гледам колко кабела има и незнам кой за къде е ако някой може да ми бясни
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Мноо съм зле с кабелите, темп на маслото при мен на ТС-а е само един кабел, някой сензори са с два, на 2.5 сега ми е с 2......но тия за налягането в повечето случай са с един......бях ги навързал всичките къв един конектор с букса и не си играх повече, щото мразя с жици да се разправям.....
                              Най - лесно ще ти е да разтърсиш мануали из нета......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X